Boğaziçi Enstitü


 

 Dünyanın sayılı üniversiteleri arasında yer alan ve ülkemizde de gerek eğitim ve gerek diğer aktiviteleri açısından öğrencilerin özellikle tercih ettiği İstanbul sınırları içerisinde yer alan köklü boğaziçi enstitüsü online eğitim olanağı ile eğitim almak isteyenlere hizmet veriyor.

 Uzaktan Online Eğitim

 Akademik ve paket eğitim programları ile pek çok branşta eğitim veren Enstitü sertifikalı online eğitim ile geleceğe yön vermek isteyenlerin adresi olurken yine Enistitü hizmetleri içerisinde yer alan online ingilizce eğitimi olanağını da uzaktan sunarak eğitimin her yaş için önemli olduğunu ve bu alanda dil eğitimine kurumsal yada bireysel sertifika programları ile katkı sunuyor.

 Eğitim için örgün hizmetleri yanında sertifikalı uzaktan ve online eğitim veren enistütü kontenjanlarından faydalanmak için iletişime geçin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Son Dönemlerin Gözde Mesleği Mankenlik

Cildinizin Güzelliği Sizin Elinizde

En Faydalı Cilt Bakım Önerileri İçin Doğru Adres!